Παραδίδονται ιδιαίτερα μαθήματα Ακορντεόν
αρμονίου, πιάνου, φλογέρας,
τραγουδιού για νήπια και παιδιά,
θεωρίας της μουσικής,
μουσικής προπαιδείας,
Μορφολογίας και Ιστορίας της μουσικής,
Ειδικού Αρμονίας, Αντίστιξης, Φυγής
Βυζαντινής Μουσικής
με διαφοροποιημένη διδασκαλία
(και μέσω διαδικτύου/online)


Προετοιμασία εισαγωγής σε Μουσικά Σχολεία

Στείλτε το μήνυμα σας στη φόρμα επικοινωνίας




Johannes Brahms




Γεννήθηκε στο Αμβούργο το 1833 και πέθανε στη Βιέννη το 1897. Ήταν γιος κοντραμπασίστα.
Σε σύγκριση με πολλούς άλλους συνθέτες. ο Μπράμς ξεκίνησε μάλλον αργά ή τουλάχιστον εξελίχτηκε αργά. Όταν ήταν νέος είχε αναδειχτεί και ως δεξιοτέχνης πιανίστας. Παρόλο που είχε δημιουργήσει κάποιες συνθέσεις και ενορχηστρώσεις στην εφηβεία του, έπρεπε να έρθει το 1853 όπου περιόδευε με τον Ούγγρο βιολονίστα Ρέμενι, για να ξεκινήσει να συνθέτει σοβαρότερα. Κατά την διάρκεια της περιοδείας γνώρισε τον Λίστ και τον διευθυντή ορχήστρας και βιολονίστα Γιόζεφ Γιόακιμ, ο οποίος του πρότεινε να συστηθεί στον Σούμαν, μία συνάντηση η οποία είχε σημαντικό αντίκτυπο στη ζωή του. Ο Σούμαν αναγνώρισε αμέσως το ταλέντο του και τον ενθάρρυνε να ακολουθήσει καριέρα στην σύνθεση.
Δυστυχώς κατέληξε να διδάσκει και να διευθύνει μικρά σύνολα.  Το 1859 όταν έδωσε το πρώτο του κονσέρτο για πιάνο τον ανακάλυψε το κοινό. Για μικρό διάστημα διετέλεσε διευθυντής της Singakatemie στην Βιέννη. Από το 1864 και μετά αφιερώθηκε εξ ολοκλήρου στην σύνθεση, εστιάζοντας κυρίως την προσοχή του στο Γερμανικό Ρέκβιεμ όπου επισφράγισε και την φήμη του.
Μετά τα πενήντα του αποφάσισε να αποσυρθεί, γράφοντας μικρής κλίμακας κομμάτια δηλαδή μικρά πολύτιμα διαμάντια μέχρι και λίγο πριν τον θάνατό του.
Η μουσική του διέθετε υψηλή ποιότητα και συναισθηματικό βάθος.
Έγραψε 4 συμφωνίες, 2 ουβερτούρες, παραλλαγές πάνω σε θέμα του Χαϋντν, 2 σερενάτες, χορούς, 2 κονσέρτα για πιάνο και ορχήστρα, βαλς, ιντερμέτζι, ραψωδίες, έργα μουσικής δωματίου, 1 ρέκβιεμ κτλ.

HUNGARIAN DANCE No5
LULLABY
REQUIEM

πηγές: τα μυστικά της μουσικής, ιστορία της μουσικής Karl Nef

Δεν υπάρχουν σχόλια: